Wniosek elektroniczny

METODA PIERWSZA - SKORZYSTAJ Z KONTA ELEKTRONICZNEGO SWOJEGO BANKU

Kliknij w logo swojego banku, zaloguj się w elektronicznym systemie transakcyjnym i poszukaj zakładki „Rodzina 500+”. Wypełniamy bezpośrednio na koncie swojego banku wniosek, który dociera potem do naszej Gminy. Pocztą elektroniczną lub komunikatorem w banku dostajemy informację, że wniosek został złożony, a dalszej kolejności dostajemy informację o decyzji administracyjnej przyznającej nam dotację.

mbank_new_logo (Kopiowanie)
getin-bank-logo (Kopiowanie)
nowe_logo_Pekao-6110x172 (Kopiowanie)
BZ WBK logo (Kopiowanie)
008221806 (Kopiowanie)
Logo-Credit-Agricole1 (Kopiowanie)
51f6c_0 (Kopiowanie)
logoalior (Kopiowanie)
bfs (Kopiowanie)
244_orginal (Kopiowanie)
logo_raiffeisen (Kopiowanie)
headerLogo1 (Kopiowanie)
ing-bank-śląski2 (Kopiowanie)
bank-millenium-logo (Kopiowanie)
images (Kopiowanie)
72436a9e7c5945d6f1b39ee934db72e1 (Kopiowanie)
hf917_deutsche-bank-logo (Kopiowanie)
bank pocztowy (Kopiowanie)

METODA DRUGA - PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

METODA TRZECIA - PROGRAM EMPATIA PROWADZONY PRZEZ MINISTERSTWO PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ